31 Ιουλ 2012

Και ο καύσων καλά κρατεί.....

Οι μέρες μετρούν ανάποδα για τις διακοπές.Προορισμός:η όμορφη Κεφαλλονιά.Είναι οι πρώτες μας διακοπές με τον ταλιμπαν και ανυπομονώ να δω αντιδράσεις.Είμαι και λίγο αγχωμένη ,η αλήθεια είναι.Τι να πάρω μαζί μου , πόσα μπλουζάκια , να πάρω και μακρυμάνικα  ,τι να του βάλω για το ταξίδι ,να πάρω όλη την collection καλοκαίρι 2012??Πολλά τέτοια σοβαρά ερωτήματα με βασανίζουν!Όχι που πάμε , όχι τι στο κάλο θα γίνει σ'αυτήν την έρμη την χώρα αλλά πόσα μαγιό να πάρω για τον μικρό μου!!!Και να σου πω και κάτι???Ας με πουν ελαφρόμυαλη αλλά ναι εγώ μ'αυτό θέλω να ασχοληθώ τώρα.Γιατί βαρέθηκα να μιξοκλαίω και να ψυχοπλακώνομαι.Θέλω να ζήσω κάθε όμορφη στιγμή και ας είμαι άνεργη και ας χρωστάω και ας μην ξέρω τι θα μου ξημερώσει. Γιατί το παιδί μου θέλει να βλέπει χαρούμενους γονείς και αυτό έχουμε σκοπό να του δώσουμε.Ουφ!!!Τα είπα και ξεθύμανα!!!Και για να αλλάξουμε διάθεση το style tips της ημέρας είναι αφιερωμένο στα μικρά τερατάκια!!!!



Σανδάλια:Havaiansa baby,T-shirt κ βερμούδα:Benetton,Καπέλο :hm












1 σχόλιο: