16 Οκτ 2012

Λίστες....part 1

Τσαγκαροδευτέρα.Ακόμη και αν δεν δουλεύεις η Δευτέρα πάντα βαριά σου κάθεται!Σηκώνεσαι , πίνεις το ζεστό καφέ σου , συμμαζεύεις το σπίτι σου , παίζεις με το παιδί σου , μαγειρεύεις , ταΐζεις , κοιμίζεις ,σκέφτεσαι πόσο ωραίο ήταν το σαββατοκύριακο που πέρασε και ξάφνου κάπου ανάμεσα στον μεσημεριανό ύπνο του παιδιού και στα φασολάκια που βράζουν ανακαλύπτεις ότι έχεις ανάγκη να κάτσεις και να γράψεις τι θέλεις.Να κάνεις μια καινούρια λίστα που να σου υπενθυμίζει τι θα σε κάνει πραγματικά χαρούμενη από δω και πέρα.Να τρέχεις σ αυτην όποτε ξεχνάς τι είναι πραγματικά αυτό που ζητάς και όποτε μπλοκάρει το μυαλό σου.Ξεκινάς....

ΘΕΛΩ  να μάθω να φτιάχνω ρούχα.
ΘΕΛΩ να συνεχίσω την yoga.
ΘΕΛΩ να μάθω να τρώω υγιεινά.
ΘΕΛΩ να γεμίσω το σπίτι μου με όμορφα αντικείμενα.
ΘΕΛΩ να παίζω με τον μικρό μου.
ΘΕΛΩ να κάνω ταξίδια με το αγόρι μου.
ΘΕΛΩ να πηγαίνω για φαγητό με τους φίλους μου.
ΘΕΛΩ να βοηθήσω τους γονείς μου.
ΘΕΛΩ να είμαι καλό στήριγμα για την αδερφή μου.
ΘΕΛΩ να θελήσω να κόψω το κάπνισμα.
ΘΕΛΩ να βλέπω ωραίες ταινίες με το αγόρι μου.
ΘΕΛΩ να τον βοηθήσω να κάνει το όνειρο του πραγματικότητα.
ΘΕΛΩ να μάθω να φτιάχνω γλυκά.
ΘΕΛΩ να είμαι ευγνώμων.
ΘΕΛΩ να είμαι χαμογελαστή.
ΘΕΛΩ μόνο θετικές σκέψεις.
ΘΕΛΩ να είμαι καλή μαμά!!!!!!

Οι λίστες πρέπει να γίνονται.Το  γραπτό μένει.Τρέχεις εκεί όποτε βουλιάζεις και ξεχνάς.



http://www.protagon.gr/?i=protagon.el.prwtagwnistes Ρίξε μια ματιά.Αξίζει!!!














Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου