31 Δεκ 2012

Sto kalo na pas.....

Πάει και αυτό.Πέρασε και άφησε πίσω της τα πάντα!Μια τεράστια οικονομική κρίση,κόσμο σε απόγνωση,ακραία στοιχεία στην καθημερινότητα μας!Σε προσωπικό επίπεδο έναν χαμό , μία διάρρηξη , μια απόλυση και τα νεύρα σε έκτακτη ανάγκη.
Δεν μένω όμως σ αυτά!Ο έρωτας της ζωής μου έκλεισε τον πρώτο του χρόνο , ταξιδέψαμε , σφιχταγκαλιαστήκαμε , γελάσαμε ,διαλογιστήκαμε , φάγαμε , ήπιαμε!!!! Και κάνοντας μία ανασκόπηση μόνο χαμόγελο μου έρχεται!Γιατί όσο μεγαλώνεις όλα μα όλα όσα συμβαίνουν στην ζωή σου τα παίρνεις σαν μαθήματα.Και ωριμάζεις και σκέφτεσαι και εκτιμάς!!!!!
Καλή και όμορφη χρονιά εύχομαι πάνω από όλα στον γιο μου , στον άντρα μου , στην οικογένεια μου   , στους φίλους της πόλης και στους φίλους της ξενιτιάς που η απουσία τους είναι αισθητή .Κορίννα τα κρασιά είναι διαφορετικά  χωρίς εσένα!!!!ΧΡΌΝΙΑ ΠΟΛΛΑ σε όλους!!!!!!!!!!!!Τα λέμε του χρόνου!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου