19 Σεπ 2012

My girlfriends......

Πιστεύω δυνατά στη γυναικεία φιλία.Στη ζωή μου ελάχιστες ήταν οι φορές που προδόθηκα από φίλη και άπειρες που μου στάθηκαν σαν οικογένεια.Μεγαλώνοντας ο κύκλος μίκρυνε γιατί η καθημερινότητα και τα θέλω άλλαξαν.Έχω την ευτυχία να έχω καλούς και έμπιστους  ανθρώπους κοντά μου.Οι φίλες μου είναι πέντε και τις λατρεύω.Θα αναφερθώ στις τρεις που μου φύγανε στα ξένα αλλά ξέρω ότι είναι πάντα εδώ.
   Καλούδα: αρνούμε πεισματικά να την φωνάζω έτσι και δεν έχει κανένα πρόβλημα.Μας ένωσε μια δύσκολη δουλεία πριν πέντε χρόνια.Την δουλειά την χάσαμε,η μάλλον φύγαμε εμείς άρον τον άρον, όμως τη σχέση μας την κρατήσαμε.Δεν ταιριάζουμε και όμως ταιριάζουμε.Όταν θα βρεθούμε μετά τα βασικά τι κάνεις τι κάνω αναλύουμε όλο τo hollywood και πολύ μας αρέσει.Την αγαπώ γιατί είναι καλό παιδί με την έννοια του όρου και για κάτι ακόμη.Αγάπησε τόσο πολύ τον Βασίλη από την κοιλιά μου που πραγματικά δεν το περίμενα.Για μένα αυτό είναι σημαντικότατο.Χαίρομαι γιατί είναι ευτυχισμένη σε ένα μέρος που της πάει γάντι και με έναν άνθρωπο που της ταιριάζει σε όλα όσα έψαχνε.
   Lou:Το Λουιζάκι μου φεύγει σήμερα και είναι ο λόγος αυτού του post.Κατασταλαγμένη και σκεπτόμενη την αγαπώ γιατί μαζί της μπορώ να μιλάω ώρες και να νιώθω ότι καταλαβαίνει και την τελευταία λέξη.Είναι ανήσυχη φύση και βαθιά συναισθηματική.Με την Λουίζα μας ένωσε το alter ego μου,θα αναφερθώ παρακάτω πριν εφτά χρόνια και ταιριάξαμε νομίζω από την πρώτη στιγμή.Με κάνει και γελάω τρελά και αυτό για μένα είναι σημαντικό.Όταν ταιριάζεις  με κάποιον και στο χιούμορ ξέρεις αν μη τι άλλο ότι περνάς καλά.Κάνει ένα νέο ξεκίνημα στη ζωή της και είμαι πολύ περήφανη γι αυτήν.Η σκέψη μου είναι μαζί σου και είμαι σίγουρη ότι θα τα καταφέρεις.
   Το alter ego mou aka μπάμια aka μαριτσάκι aka μούμια aka Κορίννα.Είναι η αδυναμία μου τι να κάνουμε????Την αγαπώ χωρίς πολλά γιατί και τι.Με εκνευρίζει και την εκνευρίζω , με βρίζει και την βρίζω  όμως δεν μου θυμώνει και δεν της θυμώνω πότε.Μου έχει σταθεί σε πολύ δύσκολες στιγμές και δεν το ξεχνώ.Έχουμε περάσει βράδια αξημέρωτα πίνοντας καλά κρασιά και συζητώντας .Οι εκδρομές μας  ήταν επικές καθώς και οι βόλτες μας με το μηχανάκι στους δρόμους της πόλης.Είναι η αδερφή ψυχή δεν ξέρω πως αλλιώς να το πω..Είμαι περήφανη για όσα έχει καταφέρει και για όσα είμαι σίγουρη ότι θα καταφέρει στο μέλλον.
    Αυτά με πολύ λίγα λόγια είναι τα τρία από τα πέντε κορίτσια μου.Για τις άλλες δύο θα αναφερθώ κάποια άλλη στιγμή. Θα μπορούσα να μιλάω ώρες για τις φίλες μου αλλά θα καταντήσω γραφική.Θα αρκεστώ στο ότι τις αγαπώ και είμαι εδώ για αυτές όποτε με χρειαστούν.
   Καλό ταξίδι Λουιζάκι καλή αρχή!!!!!!!!!!!!!!




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου