30 Αυγ 2012

Ταξίδι.....

Η ιστορία με τα βιβλία κρατάει χρόνια.Εκτός ότι μ'αρέσει να διαβάζω βιβλία και να ταξιδεύω μέσα στις σειρές των προτάσεων , αυτό που απολαμβάνω πραγματικά είναι η απόκτηση του από την αρχή.Μπαίνω στο βιβλιοπωλείο και ρουφάω μια γερή δόση από αυτό το υπέροχο άρωμα που  έχουν τα καινούρια βιβλία.Μέτα χάνομαι στους διαδρόμους.Δεν είμαι ειδική στο να διαλέγω  , μπορώ να πω ότι πολλές φορές έπεσα στην παγίδα του ευφάνταστου εξώφυλλου. Συνεχίζω το ταξίδι μου ανάμεσα στα ράφια και πιάνω στα χέρια μου ότι μου κινεί την περιέργεια.Γίνομαι κηπουρός , διακοσμητής , ντετέκτιβ , ψυχολόγος , μικρό παιδί. Λευκώματα με γυαλιστερό εξώφυλλο , εγκυκλοπαίδειες πολλών κιλών ,μυθιστορήματα με ευρηματικούς τίτλους.Όλα κρύβουν ένα καινούριο κόσμο μέσα τους που περιμένει να τον ανακαλύψω. Δεν ξέρω πραγματικά τι να διαλέξω.Ποιο να πάρω και ποιο να αφήσω πίσω.Το τηλέφωνο με επαναφέρει στην πραγματικότητα.
-Που είσαι ο μικρός άρχισε να δυσανασχετεί!!!
-Εεεεερχομαι.





Φεύγω ικανοποιημένη και με μια μικρή σακούλα στα χέρια.Πήρα και στο Βασίλη το εισιτήριο για το ταξίδι του στη χώρα του Νικηφόρου με το ασθενοφόρο! Εγώ θα μοιραστώ τα προσεχή βράδια μου με τις "Γυναίκες του Αυγούστου".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου